  • Date: Wed, 27 Jun 2012 23:34:59 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wejście bez nakazu?

    > Pacz pan, tyle roków elektronika u mnie działa i jeszcze się nic nie
    > zepsuło bez ingerencji z zewnątrz.

    Jest takie przysłowie o tym, kto ma szczęście ;->

    [ciach]

    > No od skoku napięcia tak, ale to ingerencja z zewnątrz. Więc to nie tak,
    > że producent zaplanował, że po upływie gwarancji sprzęt siądzie.

    Mówi co coś słowo "statystyka?

    Nie jest ważne, czy od przepięcia, czy wskutek nadwyrężenia podczas
    montażu krócej pożyje.

    > czy stabilizujące (mi
    >
    > Zdechła czy zdechł kondensator? Bo owszem, kondensatory elektrolityczne

    A jak ci się zepsuje pompa paliwa w samochodzie, to masz zepsuta pompę
    paliwa, ale samochód to masz sprawny, tak? Ech, ta twoja "logika"...

    > są na płycie głównej najbardziej w sumie ,,mechanicznym'' elementem, bo
    > faktycznie tam zachodzą reakcje chemiczne. Ale wtedy się wymienia
    > kondensator i płyta zazwyczaj działa. Przerabiane w praktyce n razy.

    Jak się spali mikroukład - też można wymienić.

    Ale już widzę przeciętnego użytkownika telewizora, jak zdobywa
    instrukcję serwisową, żeby poprawnie rozmontować telewizor z
    poukrywanymi (albo wręcz zalanymi) śrubami, wykrywa uszkodzony element
    (analizując przebiegi prądowe w punktach kontrolnych z serwisówki) i
    wymienia go na nowy, który kupi w pobliskim warzywniaku....

    > No tak, byłbym teoretykiem, a nie praktykiem.

    Praktykiem to ty może jesteś w upychaniu słomy w butach, ale nie w
    elektronice - takie herezje opowiadasz.

    > Opinią ĄĘ A-rtystów z TE-atru mnie może mnie naskoczyć tam, gdzie pan
    > możesz pana majstra w niedomówienie pocałować.

    No proszę, a jednak teatru nie udało ci się uniknąć ;->

    Jesteś żałosny...