  • Data: 2012-06-28 10:44:44
    Temat: Re: Wejście bez nakazu?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.06.2012 10:12, Andrzej Lawa pisze:
    > Nie, nie masz. Musisz zostać tam odholowany, a po paru latach koszt
    > naprawy może przekroczyć wartość pojazdu.

    Taaak. Koszt wymiany tej pompy to koszt kilkuletniego auta...

    > W przypadku elektroniki jest jeszcze gorzej.

    Taaa... To czemu z autem bywam u mechanika wiele razy rocznie, a
    dziesięcoletnie sprzęty elektroniczne nadal mi służą bez ani jednej
    wizyty w serwisie?

    > A ty chcesz, żeby był w stanie rozmontować i naprawić telewizor?

    Nie. Chcę, żeby zaniósł do serwisu, a nie od razu kupował nowy.

    > Po kilku latach naprawa robi się nieopłacalna, o ile nie jest wykonywana
    > samodzielnie przy groszowych kosztach padniętego elementu.

    Zależy w jakim serwisie robisz.

    > Układ (a także kondensator) może zdechnąć i bez widocznych objawów. W
    > robocie miałem kilka padniętych płyt głównych (po około 6 latach) które
    > optycznie były bez zarzutu.

    No może. Co nie znaczy, że to jakaś masówka jest. Korzystam ze sprzętu
    kilkunastoletniego i też działa.

    Poza tym, ciekawi mnie teza ,,m'', że emerytom się mniej psuje.

    > Raczej opium dla mas.

    Tak, to ty se chodź do teatru na jakiegoś Świętoszka, a ja sobie zobaczę
    program Cejrowskiego albo Makłowicza i kawał świata niedostępnego mi
    osobiście w jakości HD poznam.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek