  • Data: 2012-06-28 12:54:49
    Temat: Re: Wejście bez nakazu?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.06.2012 11:23, Andrzej Lawa pisze:
    > To był tylko przykład na twoją absurdalną teorię, że urządzenie z
    > uszkodzonym elementem koniecznym do jego działania nie jest uszkodzone.

    A gdzie taką teorię przedstawiałem? Bo jakoś sobie nie przypominam.
    Owszem, auto jest mechaniczne i się w miarę często uszkadza. I trzeba je
    reperować. Ale pierwszy mój list w tym temacie zawierał twierdzenie, że
    elektronika to nie mechanika, więc tak się nie psuje. Co więc chcesz
    sobie swoim przykładem udowodnić, to nie wiem.

    Owszem, elektronika też się psuje, ale sporadycznie. Podawałeś przykład
    kondensatora, więc zauważyłem, że to niemalże mechanika, a do tego łatwo
    naprawialne, więc nie jest powodem do wyrzucania sprzętu i zakupu nowego.

    > Wiesz, ja mam wieżę Technics, która może mieć już ze 20 lat i gramofon
    > Unitry w wieku około 30 lat. Ale też mam dysk twardy, w którym
    > elektronika padła po roku,

    No zdarza się. Ale chodziło o ZASADĘ a nie o to, że NIe Ma Szans Żeby
    Elektronika Się Zepsuła. Chodziło i zasadę, że się produkuje specjalnie
    buble, żeby szybko padały.

    > nienaprawialne (np. cała elektronika ładnie zalana). Pamiętaj też, że im
    > szybszy procesor i im "drobniejsza" jego architektura, tym bardziej jest
    > podatny na zużycie niemalże mechaniczne. A telewizja cyfrowa wysokiej
    > jakości potrzebuje szybkich procesorów.

    Nie wiem, zobaczymy za 10 lat, nie umiem tego ocenić. Obecnie
    elektronika sprzed 10 lat sprawuje mi się dobrze.

    > Większe są szanse, że kilkunastoletni podziała jeszcze parę lat, niż że
    > nowy podziała te kilkanaście lat.

    Może. Tego nie umiem ocenić. Przyjdź za 10 lat i zobaczymy.

    > Emeryci mogą lepiej dbać,

    A jak się dba o telewizor?

    > Zdecydowanie wolałem Halików.

    A to nie w telewizji było? Mówisz, że wtedy TV nie była medium dla mas,
    a teraz jest? Bo zamiast Halika jest Cejrowski i Makłowicz?

    > Cejrowski robi straszny teatr sam z siebie i indoktrynuje swoim
    > światopoglądem, zamiast starać się zachować neutralność.

    Neutralność nie istnieje. To wasza ateistyczna doktryna, że to co
    głosicie jest neutralne, już o tym dyskutowaliśmy. Jak ktoś ma określone
    poglądy, to wyznawanie innych, żeby tym innym nie podpaść jest głupie.
    Ja nie przestanę głosić Chrystusa tylko dlatego, że ty uważasz, że
    neutralnie jest go nie głosić. Ty indoktrynujesz swoim światopoglądem, a
    ja swoim, a Cejrowski swoim.

    Poza tym, mnie tam podobają się cudowne ujęcia niedostępnych dla mnie
    krajów (dlatego akurat, choć nie jestem specjalnie fascynatem HD i
    zazwyczaj telewizji głównie słucham, a nie oglądam, to tu HD się
    sprawdza świetnie), pokazuje nieznane mi światy.

    A twoim teatrze tego nie zobaczysz, a temat poglądów to jakiś dość mało
    związany z medium jest, bo i w teatrze możesz trafić na katolicką
    sztukę. A w samej TV też raczej więcej jest waszych ateistycznych czy
    nawet antyteistycznych programów.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek