  • Data: 2012-06-28 10:56:02
    Temat: Re: Wejście bez nakazu?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Se mówcie panie warszawiok.

    A zasady pisowni języka polskiego nadal są dla ciebie obce...

    [ciach]

    > Średnio taki sam, ale macie problem z językiem, to nie zrozumiecie.
    >
    > Ale se piszcie, nie chodzi o to, ze piszecie, ale że jak ktoś się bawi
    > inną nazwą, to wam przeszkadza.

    Mi przeszkadza? Ty się bawiłeś, to i ja się bawiłem.

    Moralność Kalego z ciebie wyłazi.

    > Skoro wymyślone, to co się denerwujecie?

    Ja?

    > Pan coś pisałeś o języku polskim?

    Owszem. Odróżnij pojedyncze literówki od twojego uporczywego naruszania
    zasad pisowni.

    > Nie wiem o jakiej doktrynie mówisz. Już ci kiedyś pisałem, że nie ma
    > grzechów głównych i niegłównych. Każdy grzech to uchybienie wobec Boga i
    > sprzeciwienie się jego woli.

    Ale nie tobie o tym decydować.

    > Żadnych ocen swoich jako boskich nie ogłaszałem.

    Czyżby? Czy to nie leży w boskiej kompetencji decydowanie, kto i dokąd
    się uda po śmierci?

    [ciach]

    > Bo się wyguglał na 1 miejscu.
    > Proszę bardzo, link z 3 pozycji, może być?
    >
    > http://www.wiadomosci24.pl/artykul/czy_to_juz_koniec
    _rodzinnych_ogrodow_dzialkowych_236452.html

    Hmm... Ktoś zainteresowany zrobieniem "dymu" TWIERDZI, że działkowcy
    może będą musieli płacić rocznie jakieś mocno rozbieżne sumy - i ja
    jakoś nie widzę podstawy tych wyliczeń.

    Nie jest to rzetelna informacja - nie ma nawet sugestii, od czego ta
    suma zależy!

    > że nie obracam się w tych kręgach co ty? To już dawno ustaliliśmy.

    Ależ to właśnie twój krąg - wierzy w bajeczki, poluje na ufonautów czy
    inne anioły, rzuca gromy na aktualny rząd w Polsce, który podstępnie
    spiskuje przeciwko niemu...

    > Jest akcyza od zarabiania na aucie? Jest akcyza od jeżdżenia autem, jako
    > opłata za zużycie dróg i inne takie.

    Ale masz jakieś wsparcie na taką teorię?

    Akcyza nie jest podatkiem celowym.

    > Mój dom się nie przemieszcza i jest
    > na moim terenie. Niczego nie niszczy.

    Niszczy krajobraz ;->

    > Dodatkowo poza dochodowym? A co takiego?

    Patrz: organizacje zbiorowego zarządzania prawami autorskimi.