  • Data: 2004-03-15 22:09:55
    Temat: Re: Czy to bedzie spam?
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > [...]
    > Jak nie piszesz gdzie, to zapewne w Warszawie ...

    Wcale nie w Wawie.
    Jak łatwo sprawdzić pomieszkuję gdzie indziej i spośród
    wszystkich znanych mi osób tylko _jedna_ dalej korzysta
    z modemu (świadomego wyboru zresztą).

    > Nie widziałeś zapewne jak wygląda konsumpcja Internetu "na prowincji", a
    > szczególności na wsiach. Tam modem jeszcze długo będzie podstawowym
    > łącznikiem z Siecią przy tych lasach drewnianych słupów z obwisłymi,
    starymi
    > kablami telefonicznymi (oby tylko działały!).

    Czyżbyś sugerował, że ta nieszczęsna ustawa to kolejna po
    różnych dopłatach, biopaliwach i innych wybrykach sprawka
    chłopskiego lobby? ;-)

    Pix