  • Data: 2004-03-16 22:34:33
    Temat: Re: Czy to bedzie spam?
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "pix" <p...@w...pl> niebacznie popelnil
    news:c359bo$73o$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > To samo co gdy nie stosuje się do obecnych przepisów.
    > W tym względzie nie ma żadnej różnicy.
    Ale przecież ograniczenia administarcyjne i prawne sę beee?

    > Nie wiem jak Tobie, ale mnie skasowanie maila kosztuje
    > znacznie poniżej sekundy.
    Przyjmijmy 0,5sek. I przemnóżmy przez...

    > Analiza treści? Mozna ustawić filtry jeśli kto lubi i po problemie.
    Albo zatrudnić fachowca albo _poświęcić_ swój czas na naukę
    dodatkowych narzedzi... Albo... zrobić coś czego mozna nie robić
    gdyby nie spam.

    > Jeśli natomiast chodzi o przepustowość łączy to znacznie bardziej
    > destrukcyjnie wpływają na nią różne p2p
    Na życie również znacznie bardziej destrukcyjnie wpływają napady
    z użyciem pistoletu niż noża, ICZT?!

    > Ech, otwierają się wspaniałe perspektywy przed różnej maści
    > nawiedzonymi regulatorami, którzy "wiedzą lepiej".
    Lepperiada

    > Niczego takiego nie uczyniłem - z użycia pojęcia "wspólnego worka"
    Negacja "wspólnego worka" sugerowała, że jest jakaś różnica.

    > Aby oglądać Polsat również musisz uiścić abonament.
    Nie, abo muszę uiścić za _posiadanie_ urządzenia zdolnego do odbioru
    _jakiejkolwiek_ TV. BTW rozważania o TV w kontekście spamu są
    powiązane, ale luźno.

    > moja skromna osoba była wiązana z jakimkolwiek podmiotem
    > gospodarczym, nawet moim własnym.
    Ależ tenże podmiot (niezależnie od powiązania z Twoją osobą)
    mogłby otrzymać dzięki temu wiele poważnych, atrakcyjno-lukratywnych
    ofert biznesowych. Byłby to krok w kierunku powiększania zakresu
    swobody rynku i stymulujący rozwój kontaktów biznesowych - na pohybel
    uzupatorskich działań urzędniczo nakazowych ;)))

    --
    pozdro
    poreba