  • Data: 2004-03-17 15:18:53
    Temat: Re: Czy to bedzie spam?
    Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > sprzeciw
    >
    > A jak dowodzisz otrzymanie spamu?
    > Jak dokumentujesz zgodę odbiorcy na otrzymanie oferty handlowej?
    > Dokumentowanie czegokolwiek "mailowego" w ogóle stwarza
    > swoje własne specyficzne problemy i to niezaleznie od tego czy
    > podejdziemy od strony opt-out czy opt-in, więc interesująca nas
    > ustawa nie wnosi tu raczej niczego cennego poza utrudnianiem
    > nawiązywania kontaktów biznesowych tą drogą.

    tu sie moge zgodzic
    nie zgodze sie jednak z twierdzeniem, ze nie ma zadnej roznicy pomiedzy opt-in
    i opt-out, chyba nie musze tlumaczyc dlaczego

    > nie
    >
    > Spamu dostaję praktycznie tyle samo co przedtem natomiast
    > od momentu wejścia w życie cudownej spec-ustawy nie dostałem
    > ani jednej rozsądnej propozycji czy oferty i taki jest dla mnie jej efekt.

    tzn, ze jakby tej regulacji nie bylo, bylbys hepi?

    > "normalna"
    >
    > Jeśli handlujesz Viagrą lub zawodowo zajmujesz się
    > wydłużaniem/powiększaniem to rzeczywiście możesz mieć
    > tu pewien problem ;-)

    nie handluje ani jednym ani drugim, zatem problemu jako takiego na szczescie
    nie mam
    pokaz mi tylko taki "doskonaly" filtr...

    > Nic podobnego. Ale przepisy to nie cepy, którymi mozna bez
    > opamiętania walić na lewo i prawo (nomen omen ;-).

    tzn, ze ustawa, o ktorej mowimy:
    a. w ogole jest niepotrzebna
    b. jest "o kant dupy potluc"
    ?

    pokaz mi ustawe, ktora rozwiewala wszelkie watpliwosci zaraz po jej wejsciu w
    zycie i ktora nie wymaga nowelizacji...
    polecam lekture dyrektyw ue, w oparciu o ktore ta ustawa powstala
    troche sledze temat i widze, ze tak jak u nas - w wiekszosci panstw
    czlonkowskich maja problemy z tym tematem...ale z drugiej strony nie ma sie
    chyba co dziwic - wiadomo, ze materia jest nowa i gruntowne jej uregulowanie za
    jednym zamachem w sposob jednolity i zadowalacjacy wszystkie strony graniczy
    chyba z cudem

    pozdrawiam
    d.