  • Data: 2004-03-17 11:21:57
    Temat: Re: Czy to bedzie spam?
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "szwaczu" <s...@p...onet.pl> popełnił 17 mar 2004 na
    pl.soc.prawo utwór news:5a33.000007a4.40581348@newsgate.onet.pl:

    > a ty nie jesteś takim chamem zeby brutalnie odłożyć słuchawkę
    > więc jej słuchasz :)
    Słusznie zakładasz, nie jestem takim chamem żeby odkładać na widełki,
    odkładam obok, na biurko. :)

    > Mam na przykład list:
    > "Dzień dobry panu.[...]
    > Jak dla mnie zwykła próba nawiązania kontaktu handlowego.
    > Nie mam nic przeciwko ostremu tempieniu masowych spamerów
    > reklamujących viagrę.
    A sztosholazy poprzeczno-ortagonalne KB48?

    > drogą elektroniczną to już grzywna :/
    Niekoniecznie! Jeżeli Twój list będzie "próbą nawiązania kontaktu
    handlowego" odbiorca nie poleci przecież na policję.
    Ale my tu o spanmie, nie o nadwrażliwcach gotowych zaraz na skargę
    do PaniOdPolskiego za chęć "wytempienia" czy za KAŻDĄ handlową wysyłkę.

    --
    pozdro
    poreba