  • Data: 2004-03-17 09:12:10
    Temat: Re: Czy to bedzie spam?
    Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > To samo co gdy nie stosuje się do obecnych przepisów.
    > W tym względzie nie ma żadnej różnicy.

    chyba zartujesz...chcialbym zobaczyc jak bedziesz dokumentowal swoj sprzeciw
    wobec otrzymywania tzw. spamu

    > Nie wiem jak Tobie, ale mnie skasowanie maila kosztuje
    > znacznie poniżej sekundy.

    no to jeszcze powiedz, ile spamu dziennie otrzymujesz. konto prywatne to nie
    konto firmowe do kontaktu z klientami itp.

    > Analiza treści? Mozna ustawić filtry jeśli kto lubi i po problemie.

    no i oczywiscie filtry w 100% odrzuca tylko spam, pozostawiajac "normalna"
    korespondencje...smiech na sali

    > Jeśli natomiast chodzi o przepustowość łączy to znacznie bardziej
    > destrukcyjnie wpływają na nią różne p2p - kolejne zadanie na
    > horyzoncie dla dzielnych urzędników? ;-)
    > A potem co? Ustawowe ograniczenia wielkości plików w necie?
    > A może limitowanie objętości grafiki na stronach?
    > Ech, otwierają się wspaniałe perspektywy przed różnej maści
    > nawiedzonymi regulatorami, którzy "wiedzą lepiej".

    widze, ze Twoim zdaniem najlepiej inet pozostawic samemu sobie i w ogole
    wylaczyc go spod wszystkich regulacji ;) to by bylo dopiero

    pozdrawiam
    d.