    From: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wiezienie za dlugi jest nielegalne
    Date: Mon, 10 Oct 2005 11:23:28 +0200

    On 2005-10-10 09:51, krys wrote:

    > Taaak, bo to złe kobiety som. Jak udowodnisz, że miała zamiar od
    > początku?

    Ja mam na to ~90 sms'ów od czasu jak dowiedziała się, że jest w ciąży.
    JEst tam cały niewybredny słownik wulgaryzmów oraz tego, co ona
    nakładzie dziecku do głowy na złego tatę.

    > Zazwyczaj kobiety traktujące facetów jak dawców nasienia, nie chcą miec
    > z nimi potem nic wspólnego, także alimentów.

    Jasne! Potem dochodzą do wniosku, że skoro mogą coś wyciągnąć w zasadzie
    za darmo to dlaczego ma nie płacić?

    > A dziecko automagicznie przestaje potrzebować żarcia i ciucha, bo się
    > jeden rodzic obraził.

    Skoro ten jeden rodzic posługuje się dzieckiem jak kartą przetargową
    żeby dopiec drugiej stronie to jak najbardziej TAK!

    > Dlaczego chcesz karaać dziecko za błędy dorosłych?Ono jest juz
    > wystarczajaco pokarane, mając popieprzonych rodziców, który nzadal
    > usiłuja zrobic mu krzywdę w imię "moje na wierzchu"

    Zazwyczaj to jedna strona gra dzieckiem żeby zrobić jak najwięcej
    problemów drugiej, dziecko poprostu jest tu narzędziem. Przeważnie jest
    to matka no bo wiadomo kto "na starcie" ma prawa do opieki.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://unixlab.info/~kaczor/protokol.jpg