  • Data: 2005-10-11 16:57:18
    Temat: Re: wiezienie za dlugi jest nielegalne
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Michał \"Kaczor\" Niemczak" napisał(a):

    . Uważa, że ma prawo wtrącać
    > się w moje życie i sprawy prywatne i do tego wykorzystuje dziecko.
    > Chyba lekko chore.

    Bardzo chore. I przykro mi, ze sady jednak bywaja ślepe w takich
    sytuacjach.

    > I co taki ojciec jak ja może z tym fantem zrobić?
    > Złożyć pozew do sądu i widywać dziecko 1-2 razy w miesiącu po 2
    > godziny?

    Wiesz, ale jak złożysz taki pozew, to masz czarno na białym, ze robiłes
    coś w tym kierunku. To jest brudna wojna, ale przynajmniej nikt nie
    zrobi z Ciebie kretyna zarzucając, ze nigdy nie składałes pozwu o
    ustalenie widywania dziecka.

    > Jak mogę ją zmusić do czegoś i jak ją mogę ukarać za to co
    > robi dziecku i mi.

    W normalnym państwie zrobiłby to sad. Ty mozesz liczyc na to, że kiedyś
    dziecko wypnie się na matkę zarzucając jej kłamstwo na temat ojca.

    Możesz sobie ojca z matka zamienić dowolnie.,
    Kiedyś w telewizorni podawali, że
    > ojcowie wygrywają takich spraw 2% więc masz tutaj skalę porównawczą. W
    > 98% wygrywa matka... więc?

    A ile tak naprawde jest zakładanych spraw o opiekę przez ojców?
    Ja nie twierdzę, ze opieka się matce nalezy, jak psu zupa. Uwazam, ze
    dzieckiem powinni sie rodzice zajmowac razem, albo przynajmniej po
    ludzku dogadać się w kwestii dziecka, nikt nie każe im się kochać.
    wygrywanie własnych wojenek za pomoca dziecka uważam za skrajne
    sk...stwo. BNez wzgledu na płec pogrywajacego.
    Życzę Ci dobrych kontaktów z dzieckiem, pomimo starań matki.
    Justyna
    "I Polska też jest państwem prawa. Jakieś prawo tutaj obowiązuje."
    Johnson