  • Data: 2005-10-11 16:26:40
    Temat: Re: wiezienie za dlugi jest nielegalne
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wierzę. kto ci powiedział, że taka pani musi się komukolwiek
    > zwierać? I na co ten podsłuch wtedy?

    mozna podjudzic, zrestza predziej czy pozniej bedzie miala potrzebe
    wypaplania, zawsze mozna ja podejsc,
    nie powiem jak :-) ale wiem jak

    > Nie zwierza się nikomu.

    sraty taty :), sie przynete wysyla..

    > Są sprawy na tej ziemi, o ktorych sie ustawom nie śniło. Nie da się
    > życia ustawić ustawami.

    te sie da, jezlei ktos naprawde sie postara.

    > Z sąsiadką?;-P Sorry, to nie jest to samo. Przekonasz się, kiedy sam
    > będziesz rodzicem.

    spedzalem z nia wiele godzin dziennie , na moj widok pioszczala, (na widok
    swojego taty nie bardzo - mniej kontaktu:)
    na pewno jestem w stanie w 100 % wyobrazic sobie jak to jest.

    > To JEST problem. Ile musiałaby zarobić matka, zeby wystarczyło na
    > opiekunkę, żarcie i czynsz?

    opiekunka 2 zl na godzine na miesiac wyjdzie 320 zl, moze znajdzie jakie
    smlode dziewczyny ktore za pol darmo
    sie zajma mala. Jakis tam dodatek dla samotnie wychowujacych dostanie, po z
    atym jak mowilem musi sie liczyc z konsekwencjami,
    .. nie ma na czynsz na takie mieszkanie wynajmuje mniejsze, pokoik z
    kichnia,rezygnuje z wygod, kazda decyzja ma plusy i minusy, takie zycie.
    Nie mozna szmacic jednej osoby by zapewnic godne zycie innej.
    Po z atym nic nie stoi na przeszkodzie by facet (czy babka)_ z wlasnej woli
    cos dorzucila, ale ustawa za probe upodlenia byla by zwolniona z OBOWIAZKU
    placenia

    www.tato.pl (tam masz kilka skurwysynstw :-)

    > A kto Ci powiedział, ze matka nie pracuje?

    inaczej bedzie pracowac, a obowiazki przy dziecku opiekunka.

    > Na pewno kary nie powinno odbywać dziecko. z drugiej jednak strony
    > odseparowanie noworodka/niemowlaka od matki też jest dla dziecka karą.
    > To chyba nie jest takie proste, jak 2+2.

    no nie lepiej pozwolic na 5 lat opieki a pozniej odebrac.
    Zajma sie najblizsi albo Panstwo, jezlei wyrok krotki pozniej odbierze.
    A jak ma sie czuc ojciec ktorego zamykaja w areszcie (nie wazne teraz czy
    slusznie)
    gdy dziecko sie rodzi ? Co on gorszy jest?

    > Ależ o czym Ty mówisz?;-) Czyżbyś nie wierzył w niezawisłość sądów i w
    > sprawiedliwość? I dlaczego panie sędzie, a nie panie i panowie?

    bo niestety te stanowia wiekszasc w sadach rodzinnych.

    P.