  • Data: 2005-10-11 15:58:35
    Temat: Re: wiezienie za dlugi jest nielegalne
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Michał \"Kaczor\" Niemczak" napisał(a):

    > Problem w tym, że z takiego założenia wychodzą, częstokroć nie
    > informując nawet przyszłego ojca o fakcie po czym informują go jak
    > wyciągają rękę po pieniążki. Wtedy padają dwa zdania - jesteś ojcem
    > mojego dziecka. Płać!

    E tam. Po co sobie komplikować życie? No i po pierwsze - najpierw niech
    udowodni, ze to ty jesteś ojcem, po drugie - zawsze na starośc mozna
    dziecko pozwać o alimenty - każdy kij ma dwa końce.

    > Ja bym jeszcze dorzucił regulację na temat praw do opieki noworodka.
    > Sąd (o ile rodzice nie mogą) powinien brać pod uwagę możliwości
    > (finansowe/czasowe) oraz warunki a nie tylko "dziecko jest z matką bo
    > to matka".

    Noworodki maja to do siebie, że bywają karmione piersią. Trudno ojcu
    byłoby.

    > Typowe, poniekąd się zgadzam ale właśnie pokazałąś typowe myślenie
    > kobiety. Ojciec chce być ojcem ale nie może, bo mamusia jest na niego
    > obrażona i nie pozwala na kontakty z dzieckiem ale pieniążki to nie
    > śmierdzą i łapkę się po nie chętnie wyciąga. Skąd ja to znam...

    Ha, ja akurat piszac te slowa miałam przed oczami sytuacje, gdzie ojciec
    moze byc ojcem, ale wlaśnie nie chce, więc się wypiął na dzieci, ma w
    nosie to, ze brakuje im na zarcie, bo matka nie zarobi aż tyle. On
    tymczasem ma dług i wyrok za niepłacenie, mało tego - najnormalniej w
    świecie ich okradł. Co kieruje takim facetem, który wypina sie na
    własne dzieci, podobno kochane przez naście lat?
    Nie widzę powodu, zeby kogokolwiek zwalniac z łozenia na własne
    dzieci,tak samo jak nie widzę powodu, zeby nie ukarac rodzica
    utrudniajacego kontakty.

    > To nie kara dla dziecka tylko konieczność w wypadku, gdy dzieckiem nie
    > ma się kto zająć. Zawsze można umieścić dziecko w domu dzieck do
    > momentu jak matka nie wyjdzie... (teoretyzowanie...)

    Dla dziecka odseparowanie od matki zawsze ( no, prawie) jest tragedią
    ( matka moze byc kryminalistką, ale jednocześnie kochającą matką).
    Mniejszym złem dla takiego dziecka byłoby chyba umieszczenie w rodzinie
    zastępczej.

    > Bo macie solidarność jajników i wiadomo kogo poprze baba w takim
    > wypadku. Są fakty większej i mniejszej wagi - dla kogo co będzie
    > ważniejsze - zgadnij.

    Guzik prawda. nie kieruję się solidarnoscia jajników( nie mierz innych
    swoja miarką). Możesz sobie ojca z matka zamienić dowolnie., bo kto
    powiedział, że ojciec nie moze opiekować się dziećmi, a matka płacić
    alimentów?

    Justyna
    "I Polska też jest państwem prawa. Jakieś prawo tutaj obowiązuje."
    Johnson