eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem - oferowanie promocji na ograniczonym rynku (dzielnica/ulica)Re: problem - oferowanie promocji na ograniczonym rynku (dzielnica/ulica)
  • Data: 2006-01-13 07:36:50
    Temat: Re: problem - oferowanie promocji na ograniczonym rynku (dzielnica/ulica)
    Od: "Robert J." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > od duzego operatora pojawił sie handlowiec i powiedział, ze zaoferuje mu
    > promocje niedostępną w innych miejscach,

    Znam ten ból :-). Ten duży to Multimedia czy UPC? Oba te twory spędzają sen
    z powiek lokalnym dostawcom...



    > czy można tak zrobić, tzn. zrobic oferte, promocje dla mieszkanców
    > danego osiedla/dzielnicy tylko po to by walczyc z lokalną konkurencję?

    Moim zdaniem (niekoniecznie słusznym) takie praktyki podchodzą pod
    nieuczciwą konkurencję. Ale mogę się mylić. Sam jestem ciekaw jak to wygląda
    z prawnego punktu widzenia. Przecież jeśli to jest legalne to "duży może
    więcej..." i wykończy każdego.


    > Oczywiscie nie jest to promocja zamieszczona na www czy innych zródłach
    > informacji, a jest to duzy operator telekomunikacyjny.

    I dlatego właśnie to jest moim zdaniem nieuczciwe. Dla nich przejąć
    wszystkich Twoich klientów i dać im net za darmo przez rok to betka. A Ty
    jesteś ugotowany...

    Pozdrawiam i sam czekam na odpowiedzi.
    RJ


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1