eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem - oferowanie promocji na ograniczonym rynku (dzielnica/ulica)problem - oferowanie promocji na ograniczonym rynku (dzielnica/ulica)
  • Data: 2006-01-13 01:00:30
    Temat: problem - oferowanie promocji na ograniczonym rynku (dzielnica/ulica)
    Od: icek <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    sprzedajemy dostęp do Internetu w jednej z miejscowości, dzisiaj
    podłączyłem kolejnego klienta i jego opowieść mnie
    zaciekawiła/zaniepokoiła..

    klient robił rozeznanie, dzwonił do kablówki, innych lokalnych dostawców
    i do operatora, powiedzmy to duzego :)
    od duzego operatora pojawił sie handlowiec i powiedział, ze zaoferuje mu
    promocje niedostępną w innych miejscach, dlatego, że na tym osiedlu
    działa moja firma (zabraliśmy im naprawde sporo klientów)
    moje pytanie:
    czy można tak zrobić, tzn. zrobic oferte, promocje dla mieszkanców
    danego osiedla/dzielnicy tylko po to by walczyc z lokalną konkurencję?
    Oczywiscie nie jest to promocja zamieszczona na www czy innych zródłach
    informacji, a jest to duzy operator telekomunikacyjny. Czy moze tak
    sterować cenami na usługi powszechne?

    --
    pozdros
    icek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1