eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem - oferowanie promocji na ograniczonym rynku (dzielnica/ulica)Re: problem - oferowanie promocji na ograniczonym rynku (dzielnica/ulica)
  • Data: 2006-01-13 08:44:29
    Temat: Re: problem - oferowanie promocji na ograniczonym rynku (dzielnica/ulica)
    Od: icek <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Robert J. napisał(a):
    >> od duzego operatora pojawił sie handlowiec i powiedział, ze zaoferuje mu
    >> promocje niedostępną w innych miejscach,
    >
    > Znam ten ból :-). Ten duży to Multimedia czy UPC? Oba te twory spędzają sen
    > z powiek lokalnym dostawcom...
    >
    >
    nie..
    operator stricte telekomunikacyjny
    duzy, ale nie nasz najwiekszy
    >
    > > czy można tak zrobić, tzn. zrobic oferte, promocje dla mieszkanców
    >> danego osiedla/dzielnicy tylko po to by walczyc z lokalną konkurencję?
    >
    > Moim zdaniem (niekoniecznie słusznym) takie praktyki podchodzą pod
    > nieuczciwą konkurencję. Ale mogę się mylić. Sam jestem ciekaw jak to wygląda
    > z prawnego punktu widzenia. Przecież jeśli to jest legalne to "duży może
    > więcej..." i wykończy każdego.
    >
    >
    >> Oczywiscie nie jest to promocja zamieszczona na www czy innych zródłach
    >> informacji, a jest to duzy operator telekomunikacyjny.
    >
    > I dlatego właśnie to jest moim zdaniem nieuczciwe. Dla nich przejąć
    > wszystkich Twoich klientów i dać im net za darmo przez rok to betka. A Ty
    > jesteś ugotowany...
    ja właśnie tez mysle, ze jest to akt nieuczciwej konkurencji
    tylko czekam na potwierdzenie od kogos kto zna się na tej materii

    --
    pozdros
    icek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1