eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem - oferowanie promocji na ograniczonym rynku (dzielnica/ulica) › Re: problem - oferowanie promocji na ograniczonym rynku (dzielnica/ulica)
  • Data: 2006-01-13 09:04:32
    Temat: Re: problem - oferowanie promocji na ograniczonym rynku (dzielnica/ulica)
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    icek napisał(a):
    > Witam,
    >
    > sprzedajemy dostęp do Internetu w jednej z miejscowości, dzisiaj
    > podłączyłem kolejnego klienta i jego opowieść mnie
    > zaciekawiła/zaniepokoiła..
    >
    > klient robił rozeznanie, dzwonił do kablówki, innych lokalnych dostawców
    > i do operatora, powiedzmy to duzego :)
    > od duzego operatora pojawił sie handlowiec i powiedział, ze zaoferuje mu
    > promocje niedostępną w innych miejscach, dlatego, że na tym osiedlu
    > działa moja firma (zabraliśmy im naprawde sporo klientów)
    > moje pytanie:
> [...]

    1. DOstęp do Internetu nie jest usługą powszechną (PT)
    2. Ceny usług telekomunikacyjnych muszą być ustalane na podstawie
    przejrzystych, obiektywnych i niedyskryminujących kryteriów (PT)
    3. Czynem nieuczciwej konkurencji jest utrudnianie dostępu do rynku
    przez sprzedaż usług poniżej kosztów ich wytworzenia lub ich świadczenia
    poniżej kosztów zakupu w celu eliminacji innych przedsiębiorców (UoZNK)

    M.