eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem - oferowanie promocji na ograniczonym rynku (dzielnica/ulica) › Re: problem - oferowanie promocji na ograniczonym rynku (dzielnica/ulica)
  • Data: 2006-01-13 12:32:06
    Temat: Re: problem - oferowanie promocji na ograniczonym rynku (dzielnica/ulica)
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Robert J. napisał:

    > Dlaczego tak uważasz? Rozumując w ten sposób dostęp do telefonu też nie jest
    > usługą powszechną...

    Obawiam się, że po prostu wydaje Ci się, że Ci się wydaje. W nawiasach
    podałem literki (PT), czyli szukaj dalej w stosownej ustawie

    > Muszą, ale jak to zrobić?

    Wymóg ustawowy plus dwaj regulatorzy.

    > Powiedz tylko jak w przypadku dostępu do internetu określić koszt zakupu
    > (wytworzenia) mając na uwadze tak dużą firmę?

    W przypadku dużej firmy jest to proste jak budowa cepa. Rozwiązanie
    nazywa sie rachunkowością reguilacyjną dla podmiotów o znaczącej pozycji
    rynkowej. W przypadku przedsiebiorców, na których nie nałożono takiego
    obowiązku pozostaje konieczność prowadzenia pełnej rachunkowości
    wynikający z art. 55 PT (obowiązek, który zresztą zaraz zostanie
    uchylony) lub z ustawy o rachunkowości. Ewwntualna kontrola z pewnością
    da sobie z tym radę.
    Zawsze zostają jeszcze benchmarki, zarówno krajowe, jak i na rynkach
    porównywalnych, których stosowanie jest dopuszczone (a nawet nie wiem
    czy przypadkiem nie są zalecane) przy postępowaniach z tego tytułu.

    M.