eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem - oferowanie promocji na ograniczonym rynku (dzielnica/ulica)Re: problem - oferowanie promocji na ograniczonym rynku (dzielnica/ulica)
  • Data: 2006-01-13 09:20:27
    Temat: Re: problem - oferowanie promocji na ograniczonym rynku (dzielnica/ulica)
    Od: icek <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Maciej Bebenek napisał(a):
    > icek napisał(a):
    >> Witam,
    >>
    >> sprzedajemy dostęp do Internetu w jednej z miejscowości, dzisiaj
    >> podłączyłem kolejnego klienta i jego opowieść mnie
    >> zaciekawiła/zaniepokoiła..
    >>
    >> klient robił rozeznanie, dzwonił do kablówki, innych lokalnych
    >> dostawców i do operatora, powiedzmy to duzego :)
    >> od duzego operatora pojawił sie handlowiec i powiedział, ze zaoferuje
    >> mu promocje niedostępną w innych miejscach, dlatego, że na tym osiedlu
    >> działa moja firma (zabraliśmy im naprawde sporo klientów)
    >> moje pytanie:
    >> czy można tak zrobić, tzn. zrobic oferte, promocje dla mieszkanców
    >> danego osiedla/dzielnicy tylko po to by walczyc z lokalną konkurencję?
    >> Oczywiscie nie jest to promocja zamieszczona na www czy innych
    >> zródłach informacji, a jest to duzy operator telekomunikacyjny. Czy
    >> moze tak sterować cenami na usługi powszechne?
    >>
    >
    > 1. DOstęp do Internetu nie jest usługą powszechną (PT)
    to jaka to jest usługa, która jest oferowana w cenniku (w odroznieniu od
    dzierzawy kanalizacji, w cennikach w punktach sprzedazy jej nie ma)
    > 2. Ceny usług telekomunikacyjnych muszą być ustalane na podstawie
    > przejrzystych, obiektywnych i niedyskryminujących kryteriów (PT)
    ok
    > 3. Czynem nieuczciwej konkurencji jest utrudnianie dostępu do rynku
    > przez sprzedaż usług poniżej kosztów ich wytworzenia lub ich świadczenia
    > poniżej kosztów zakupu w celu eliminacji innych przedsiębiorców (UoZNK)
    ale to jakos trudno..
    moze taki telekom powiedziec ze sprzedaje po kosztach
    chodzi mi o przypadek
    operator działa w 15 starych województwach i oferuje promocje dla jednej
    dzielnicy, jednego miasta, czy to jest czyn nieuczciwej konkurencji?


    --
    pozdros
    icek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1