eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem - oferowanie promocji na ograniczonym rynku (dzielnica/ulica) › Re: problem - oferowanie promocji na ograniczonym rynku (dzielnica/ulica)
  • Data: 2006-01-13 09:24:45
    Temat: Re: problem - oferowanie promocji na ograniczonym rynku (dzielnica/ulica)
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    icek napisał(a):

    > ale to jakos trudno..
    > moze taki telekom powiedziec ze sprzedaje po kosztach
    > chodzi mi o przypadek
    > operator działa w 15 starych województwach i oferuje promocje dla jednej
    > dzielnicy, jednego miasta, czy to jest czyn nieuczciwej konkurencji?

    Generalnie nie. Natomiast taka promocja może być czynem nieuczciwej
    konkurencji, jeżeli z kalkulacji ceny wynika to, co napisałem w punkcie
    3. Jest jeszcze parę innych uwarunkowań, ale chyba w tej chwili
    nieistotnych.


    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1