eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem - oferowanie promocji na ograniczonym rynku (dzielnica/ulica) › Re: problem - oferowanie promocji na ograniczonym rynku (dzielnica/ulica)
  • Data: 2006-01-13 12:00:04
    Temat: Re: problem - oferowanie promocji na ograniczonym rynku (dzielnica/ulica)
    Od: icek <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Robert J. napisał(a):
    >> 1. DOstęp do Internetu nie jest usługą powszechną (PT)
    >
    > Dlaczego tak uważasz? Rozumując w ten sposób dostęp do telefonu też nie jest
    > usługą powszechną...
    >
    >
    ale z tego co pamiętam to w PT jest wyszczególnione co musi być
    spełnione aby była to usługa powszechna..
    >> 2. Ceny usług telekomunikacyjnych muszą być ustalane na podstawie
    >> przejrzystych, obiektywnych i niedyskryminujących kryteriów (PT)
    >
    > Muszą, ale jak to zrobić?
    :)

    >
    >
    >> 3. Czynem nieuczciwej konkurencji jest utrudnianie dostępu do rynku
    >> przez sprzedaż usług poniżej kosztów ich wytworzenia lub ich świadczenia
    >> poniżej kosztów zakupu
    >
    > Powiedz tylko jak w przypadku dostępu do internetu określić koszt zakupu
    > (wytworzenia) mając na uwadze tak dużą firmę?
    to jest chyba najtrudniejsze

    mam jeszcze jedno pytanie,

    jak to jest, ze ktos (OT duży) oferuje dostęp dla biznesu (dokładnie
    2Mbity za 1500zł netto) ale do dalszej odsprzedazy (dla innych ISP)
    oferuje cene, uwaga 5krotnie większą.
    Dodam, ze oferuje bardzo niskie ceny dla klientów detalicznych (ten OT)


    --
    pozdros
    icek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1