eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem - oferowanie promocji na ograniczonym rynku (dzielnica/ulica)Re: problem - oferowanie promocji na ograniczonym rynku (dzielnica/ulica)
  • Data: 2006-01-13 11:21:28
    Temat: Re: problem - oferowanie promocji na ograniczonym rynku (dzielnica/ulica)
    Od: "Robert J." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > 1. DOstęp do Internetu nie jest usługą powszechną (PT)

    Dlaczego tak uważasz? Rozumując w ten sposób dostęp do telefonu też nie jest
    usługą powszechną...


    > 2. Ceny usług telekomunikacyjnych muszą być ustalane na podstawie
    > przejrzystych, obiektywnych i niedyskryminujących kryteriów (PT)

    Muszą, ale jak to zrobić?



    > 3. Czynem nieuczciwej konkurencji jest utrudnianie dostępu do rynku
    > przez sprzedaż usług poniżej kosztów ich wytworzenia lub ich świadczenia
    > poniżej kosztów zakupu

    Powiedz tylko jak w przypadku dostępu do internetu określić koszt zakupu
    (wytworzenia) mając na uwadze tak dużą firmę?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1