eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem - oferowanie promocji na ograniczonym rynku (dzielnica/ulica) › Re: problem - oferowanie promocji na ograniczonym rynku (dzielnica/ulica)
  • Data: 2006-01-13 14:40:18
    Temat: Re: problem - oferowanie promocji na ograniczonym rynku (dzielnica/ulica)
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    icek napisał(a):

    > jak to jest, ze ktos (OT duży) oferuje dostęp dla biznesu (dokładnie
    > 2Mbity za 1500zł netto) ale do dalszej odsprzedazy (dla innych ISP)
    > oferuje cene, uwaga 5krotnie większą.
    > Dodam, ze oferuje bardzo niskie ceny dla klientów detalicznych (ten OT)

    2Mbps nie jest równe 2 Mbps. Przede wszystkim to jest zupełnie inny
    produkt/usługa. Inne warunki techniczne, inny SLA, QoS i dowolne inne
    trzy literki ;-) Jeżeli jest to ten sam duży operator, o którym ja
    myślę, to prowadzi on rachunkowość regulacyjną, więc sprawa jest prosta.

    Poza tym usługa dostępu operatorskiego w mniejszym stopniu podlega
    regulacjom, chociażby z powodu większej dostępności. Co nie oznacza, że
    w sytuacjach ekstremalnych UoZNK nie ma zastosowania.

    M.