eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawomundurki w szkołach › Re: mundurki w szkołach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Wrak Tristana <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mundurki w szkołach
    Date: Tue, 21 Aug 2007 12:51:57 +0200
    Organization: Alrauna.org
    Lines: 80
    Message-ID: <faeg4d$vir$1@news.onet.pl>
    References: <fa22o4$gro$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <1...@n...lechistan.com> <fa6l36$7dd$4@news.onet.pl>
    <4...@n...lechistan.com> <fa7ua7$2e7$3@news.onet.pl>
    <fa7urj$obn$1@atlantis.news.tpi.pl> <fa9818$et0$1@news.onet.pl>
    <faa6h8$p34$1@news.onet.pl> <faadsg$av9$3@news.onet.pl>
    <fabcue$pk8$1@news.onet.pl> <fabo75$n2q$3@news.onet.pl>
    <fac3o1$ch$1@news.onet.pl> <facasi$ian$6@news.onet.pl>
    <j7xdye32hfrd$.vuxyyympa49h$.dlg@40tude.net> <factg5$f29$4@news.onet.pl>
    <76g1vygvf82e$.k2huq2ce0sqe$.dlg@40tude.net> <fad4qo$5so$2@news.onet.pl>
    <1869783k7nutt$.jgzbo7520btw$.dlg@40tude.net> <fae554$ost$2@news.onet.pl>
    <18a4gmdlr649q$.dcmzs0qlw850.dlg@40tude.net> <fae6d6$v7o$1@news.onet.pl>
    <4gbprhgfh9ed$.1nbuj9c07ms7o$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: bzd114.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: news.onet.pl 1187693517 32347 83.19.33.114 (21 Aug 2007 10:51:57 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 21 Aug 2007 10:51:57 +0000 (UTC)
    X-Sender: 177FD+fzvU/4mkj4c63MMLTROZGoLyZ5
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:481484
    [ ukryj nagłówki ]

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 21 sierpnia 2007 12:19
    (autor Szerr
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <4gbprhgfh9ed$.1nbuj9c07ms7o$.dlg@40tude.net>):

    >> Jakie konsekwencje? Ocen nie możesz kształtować na podstawie czynników
    >> innych niż wiedza (to, że czasami nauczyciele to robią, to inna bajka), a
    >> innych metod przymusu nie ma.
    > Jak to nie ma? Konsekwencją niewykonania mojego polecenia mogą być
    > dodatkowe zadania,


    Jakie?

    > odebranie przywilejów,


    Jakich?

    > prace na rzecz szkoły,

    Taaaaaaaaaa.... Ciekawe kto to orzeknie, kto przypilnuje i kto zmusi i jakim
    sposobem.

    > time-out...

    Co to?

    > Zresztą sama rozmowa ze mną nie będzie, jeśli zechcę, dla
    > ucznia przyjemna.

    Przejmującego się. Nieprzejmujący się ma cię gdzieś.

    >> Miałem dwa przypadki sfałszowania przez ucznia dokumentacji szkolnej w
    >> dwóch różnych szkołach. Obydwa skończyły się na reprymendzie ustnej
    >> udzielonej uczniowi oraz... nauczycielowi.
    > To nie wina prawa, tylko jego niestosowania przez dyrektora i grono
    > pedagogiczne.

    A co mieli zrobić? No w przypadku fałszerstwa można było próbować zgłaszać
    na policję... Ale z drugiej strony, też szkole nie zależy żeby od razu na
    policję na uczniów donosić.

    >> Okazuje się, że nauczyciel nie może wyjść na 5 minut do toalety bez
    >> dziennika, bo jak uczeń-przestępca skorzysta z okazji to wina jest
    >> nauczyciela, który nie dopilnował.
    > Odrzucam taką logikę. Bezkarność demoralizuje uczniów.

    No a co ja mam poradzić? Opierdol zebrałem i tyle (jeden z tych przypadków
    był mój). Realia szkoły niestety są nieco inne niż powinny być :(

    Podobnie jak piszesz o opiece nad uczniami w innym wątku: Uczyłem w studium.
    Ludzie 19-20 lat i więcej. A że miałem 8 komputerów na 20 osób, to na
    sprawdzian zarządziłem rotację... Wszyscy na korytarz i 8 osób wchodzi. Jak
    ktoś skończy to wychodzi i idzie do domu, a wchodzi kolejny czekający....

    No i znów zebrałem opierdziel od dyrekcji, że zostawiłem uczniów samych na
    korytarzu... I na nic się nie zdały tłumaczenia, że takie mam warunki
    pracy, a uczniowie są już stare konie, część nawet mężate i
    dzieciate... ,,Nauczyciel opowiada za ucznia i ma pan tak zorganizować
    sobie pracę, żeby byli w klasie''... No i co z tego, że każdy sąd mnie
    uniewinni, skoro psychoza strachu w szkole sprawia, że nawet nad dorosłymi
    trzeba sprawować opiekę bezpośrednią.

    >> Nawet obniżone zachowanie nic nie zmienia, jeśli dziecko nie boi się
    >> mamusi/tatusia.
    > Chyba że postanowicie powiązać ocenę zachowania z przywilejami dla uczniów
    > bądź ich brakiem.

    Ale jakie przywileje ma uczeń LO? No chyba że mamy wprowadzić cukierki dla
    grzecznych...

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/
    * Forum Linuksowe: http://forum.linux.org.pl/

    Jeśli chcesz się dowiedzieć jak nieskutecznie a złośliwie spamować,
    napisz tu: o...@z...katowice.pl i...@b...pl s...@o...pl
    a...@e...com.pl w...@l...pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1