  • Data: 2007-08-21 15:06:39
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wrak Tristana napisał(a):

    > W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 20 sierpnia 2007 19:16
    > (autor krys
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <faciad$rta$1@inews.gazeta.pl>):

    > Bo są spanikowane i zastraszone lubo też mają podejrzenia, że część z
    > tych dzieci jest niedorozwinięta emocjonalnie? Poza tym, wypuszczając
    > je grupą mają podwyższone ryzyko. W grupie młode się lubią popisać.

    Za to wygnać te same dzieci po mundurki mogą? Nagle im przechodzą
    niedorozwinięcia, a nauczycielki automagicznie przestaqją być
    spanikowane i zastraszone( szkoła to jednak chyba gorsza niż więzienie,
    taka kadra pracująca pod presją...)

    > Albowiem jest to sytuacja szczególna. Dziecko jest chore. Szkoła nie
    > może rozpoznać choroby.... Może to zawał? Może inna ciężka choroba?
    > Może zemdleje po drodze? Dziecko jest chore! Więc jest już sygnał, że
    > wymaga szczególnej opieki.

    A jak jest zdrowe, to może mu coś strzelić do głowy. Zemdleć po drodze
    też może.

    > A jak skończyło już lekcje i tupta do domu tak samo?

    Po godzinach, mój Panie, rodzice przejmują odpowiedzialność. Ba, nawet
    wymaga się od nich pisemnego oświadczenia, że wyrażają zgodę na
    samodzielny powrót dziecka do domu (jeśli, na przykład, uznają, że może
    wrócić, zamiast czekać na szkolny autobus).

    --
    pozdrawiam
    Justyna