  • Data: 2007-08-21 14:41:28
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wrak Tristana napisał(a):

    > No i właśnie polak idealnie daje się niewolić biorąc każdą pracę,
    > nawet wprost urągającą jego godności i sprowadzającą do roli
    > niewolnika.

    Skoro mu to odpowiada, to ja nie widzę powodu do darcia szat.
    Swoją ścieżką - Polak, chyba, że chciałeś wyrazić pogardę.

    > Do tego drugi polak będzie stał obok i jeszcze krzyczał,
    > że tak tak ma być! Że jego wolność wymaga, żeby ten drugi robił za
    > niewolnika (patrz ,,afera'' z zakazem działalności targowisk 12 dni w
    > roku)

    Ty lepiej pomyśl, zamiast słuchać emocji, teraz jest propozycja zakazu
    handlu w niedziele. W sumie fajnie, co ma być sprzedane, i tak będzie,
    a co siódmą ekspedientkę/kasjerkę można będzie zwolnić (zysk ten sam,
    koszty mniejsze). Niech ma wolne niedziele i inne dni tygodnia. Tylko
    trzeba by sie zdecydować, czy mamy mieć wolny rynek ( który rządzi się
    prawem popytu i podaży), czy chcemy gospodarki ręcznie sterowanej
    sprzed 20 lat, która rządzi się nie wiadomo czym.
    --
    pozdrawiam
    Justyna