  • Data: 2007-08-21 15:00:59
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wrak Tristana napisał(a):

    > W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 20 sierpnia 2007 20:12
    > (autor krys
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <faclj7$cjn$1@inews.gazeta.pl>):

    > To co, kraty w okna i smycz do nogi? Bo jak się rozbiegną to jedna
    > świetliczanka nie połapie...

    Jakoś sobie radzą te świetliczanki. a te, co sobie nie radzą, zwyczajnie
    powinny poszukac innej pracy.

    > Nieważne ile ma.... Jak zachoruje dorosły, też nie powinno się go
    > puścić bez opieki.

    Aha. To ja teraz każdy katar będę leczyć pod opieką.

    > No co z tego, że się stawił? Jest nieobecny... Jak się stawi i sam se
    > pójdzie też będzie miał nieobecność.

    Problem polega na tym, ze on sobie sam nie poszedł. Wypędziłeś go. ale
    zastosujesz dupochron i wpiszesz mu nieobecność.

    > Jak pracownik przyjdzie do pracy
    > bez służbowego stroju, to też mu mam dniówkę zaliczyć?

    Zależy, jaka praca. Pracownik zresztą wybrał ją sam, a strój służbowy
    masz mu obowiązek dostarczyć. No i pracownik nie pozostaje pod Twoją
    opieką.

    --
    pozdrawiam
    Justyna