  • Data: 2007-08-21 12:11:05
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szerr" <n...@p...pl> napisał

    > To przesiedzi tę godzinkę bezczynnie pod moim nadzorem, a ja sobie
    > tymczasem sprawdzę zaległe klasówki.

    Godzinka minie i on nadal będzie miał cię gdzieś a w twoim arsenale
    będzie już o jedną broń mniej. Poza tym przesiedzi jak będzie chciał.
    A jak nie zechce to se dostanie "ataku ADHD" i zacznie ci klasę
    demolować albo szykować się do skoku przez okno. Posprawdzasz sobie
    te klasówki że hej.
    Poza tym pozbawienie wolności jest przestępstwem.

    > Akurat. To ja jestem sprytniejszy, mądrzejszy i bardziej
    > doświadczony. No i za mną stoi słuszność oraz prawo.

    Taa... i sprawiedliwość.
    Zdegenerowany uczeń ma nad tobą przewagę bo on wie że podlegasz
    regułom, że na pewnych sprawach ci zależy itd. A on ma wszytko w D4
    i zrób mu co.

    Twoje metody pasują do normalnych dzieci, ale przecież nie one
    zasadniczo stanowią problem szkoły.