  • Data: 2007-08-21 14:45:18
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wrak Tristana napisał(a):

    > W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 20 sierpnia 2007 18:56
    > (autor krys
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <fach44$mq6$1@inews.gazeta.pl>):

    > Jaką kasę? Jakaś kaucja może jest, nie wiem... Wiem, że się pożycza i
    > trzeba oddać wyprane...

    No to w sumie nie wiesz, jak jest.

    > Cię nie... Ale niektórych tak... Jakby problemu nie było, to by nie
    > trzeba było z nim walczyć.

    Ale co mnie tak na dobrą sprawę obchodzi, że sąsiada skręca z powodu
    mojego samochodu? Ma chęć, niech sobie kupi. Ale do jasnej Anielki,
    niech nie miesza w to całej wsi, gminy, powiatu i państwa.

    > Nie ma takiej opcji.

    Ktoś zabronił?
    Ja tam znam wiele osób, które z Bogiem na pieńku nie mają, ale z
    instytucją, to i owszem. Ale to NTG.
    --
    pozdrawiam
    Justyna