    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: l4 21 dni na kregoslup mozliwosc chodzenia
    Date: Thu, 6 May 2010 06:21:57 +0000 (UTC)

    bartek wrote:

    > pracownik powiedzial ze niby ma skolioze...... ale to tak nagle?
    > z tego co sie orientowalem musi byc prowadzona jakas adnotacja
    > medyczna zeby nagle tak wystawic zwolnienie i to na 21 dni ????????

    Nie musi być prowadzona żadna "adnotacja".

    Ja bym takiego pracownika wysłał na badania kontrolne czy nie ma
    przeciwskazań do pracy.

    Jedyne uzasadnienie jakie można by wymyślić, to ew. jakies bóle
    związane z obciążaniem w pracy, i dlatego zwolnienie, żeby sobie
    odpoczął od tejże.

    Bo jeśli rodzinny chciał wyleczyć skoliozę tym 21 dniowym zwolnieniem
    to... jak mu się uda, ani chybi nobel się szykuje.

    --
    Pozdro
    Massai