  • Data: 2008-12-29 21:44:09
    Temat: Re: Szklanka na drodze, stłuczka, filmiki
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail t...@w...spam.wypad.polska napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > A moje tutaj.
    > Chorobliwą konfabulację od łgarstwa różni jedno - pierwsza jest
    > wynikiem niezawinionej byc może niepełnosprawności
    > umysłowo-psychicznej, drugie zaś świadomego działania (bez wyłączenia
    > towarzyszących przyczyn tej pierwszej).

    rozumiem ze w kontekscie tego co napisales ponizej, to tylko taki wywód
    ogólny a nie odniesienie do mnie i moich odpowiedzi?

    > No dobra. Z bliskiej mi skądinąd zerojedynkowej logiki tak faktycznie
    > wynika.
    > Choć nie upierałbym się, że właśnia taka logika powinna mieć tu
    > zastosowanie.

    > Widzisz, dyskusja to zasadniczo wymiana i ścieranie się poglądów,
    > szermierka na argumenty.
    > W tym miejscu było nieco inaczej - ty się zwierzyłeś, a ja ci
    > doradziłem :)

    Fajnie, stwierdzenie ze wydawanie ultrajednoznacznych sadów na podstawie
    bardzo małej ilosci danych nazywasz zwierzeniem a nie pogladem? Mozna i
    tak.

    > Sprawa jest prosta i sprowadza się do treści dobrowolnie składanej
    > przysięgi/przyrzeczenia małżeńskiego.
    > Dopóki związek istnieje to obowiązuje łamiące je kobieta to kurwa, nie
    > ma zadnych dodatkowych usprawiedliwień (pomijając systuacje
    > ekstremalnie ekstremalne).

    czyli jednak zakładasz jakies "ale", ale wiesz ze nie w tym przypadku.

    > Koniec, kropka.
    > BTW - ciekawe, czy w jakimś języku istnieje męska forma tego słowa?
    > Czy jakaś kultura (choćby lokalna, środowiskowa) je wykształciła? Bo
    > terminy typu "męska dziwka" to surogaty.

    Niestety w Polsce jeszcze nadal bardzo czesto jest tak, ze taki mezczyzna,
    o ile potem wroci do domu i da pieniadze nazywa sie: "masz dobrego meza,
    wiec nie wybrzydzaj..."

    > A cóż w tym złego? Język jako środek porozumiewania się (nie jako
    > organ) ma wiele stron przydatnych na różne sytuacje, jest barwny,
    > żyjący, podkreśla (lub ukrywa) koloryt treści. Pewnie, że można
    > ględzić "widzę dwa odkryte mięśnie pośladkowe panny Marii", ale czyż
    > nie soczyściej (i sensowniej zarazem) będzie "widzę dupę Maryśli"?
    > A w ogóle to co ja Mniodek jestem albo Bralczyk?

    zeby była jasnosc - nie oczekuje zebys unikał kurew jako podmiotów w zdaniu
    (nie podmiotów w burdelu) itp., mowie o stosowaniu ich bez konkretnej
    przyczyny i powodu.

    > No, tu masz problem...

    ja, problem? Zdawało ci sie.

    > Bardzo się cieszę, jeśli mógłbym ci jeszcze na coś pozwolić daj znać,
    > chętnie to przemyślę.

    Przemysl raczej, ze w ten sposob chcialem ci delikatnie powiedziec ze twoje
    pozwolenie mam miedzy dwoma miesniami posladkowymi... :)

    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?
    Udawaj drukarke.