  • Data: 2008-12-29 21:44:08
    Temat: Re: Szklanka na drodze, stłuczka, filmiki
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail t...@w...spam.wypad.polska napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Skąd ci tu o penisku nagle przyszło do głowy??? Masz z nim jakiś
    > kłopot? Ile razy już pisałem, że dostosowuję język, treść i formę
    > wypowiedzi do intelokutora?
    > Ty 13-zgłoskowcem do pijanego menela gadasz?

    znaczy zaczales mnie obrazac zeby znizyc sie do mojego poziomu?
    Ten pijany menel to ja? Jak miło...
    P.S. Penisek jako przenosnia ego - myslałem ze to oczywiste.

    > Jak ja mam takiego obrazić, bo doprawdy nie wiem?
    > A debile mnie wkurzają, mam taką alergię i jestem wówczas niemiły,
    > nikt nie jest bez wad.

    cóz, szkoda ze ktos majacy inne zdanie niz ty na jakis temat to debil.
    Rozumiem ze Ot, bo chyba z debilem nie bedziesz gadał?

    > To całkiem nie tak. Nie lubię (nie cierpię, nie znoszę) kiedy ktoś
    > bezczelnie łze.
    > Gnojek zeznał, że znalazł moje dane osobowe (nazwisko adres) i to w 15
    > minut.

    od samego poczatku w tym temacie popieram twoje zdanie.

    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"
    H. Jackson Brown, Jr.