  • Data: 2008-12-29 20:42:23
    Temat: Re: Szklanka na drodze, stłuczka, filmiki
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gjbbj4$ffe$1@atlantis.news.neostrada.pl pawelj

    > Nie spłynął, nie spłynął...
    Wiedziałem, że się dasz łatwo sprowokować.
    Kupa wypływa, nawet w kawałkach...

    > Zawsze wiedziałem że nauczyciele to jest grupa zgoła inna intelektualnie,
    Truizm, to wszyscy wiedzą.
    Na jeszcze niższym intelektualnie poziomie znajduje się większość ich
    produktów, i do tych się ty zaliczasz.

    > ale ty sobą prezentujesz poziom zupełnie poniżej jakiejkolwiek krytyki.
    > I właśnie z tego powodu zamilkłem.
    To po co się teraz odezwałeś?
    Ja cię przecież nadal uważam za gnoja i kłamcę.

    > Jeszcze raz ci przypomnę - tylko ty w tym wątku obrażasz innych
    Nikogo, powtarzam - NIKOGO, nie obrażam.

    > i ciskasz wulgaryzmami.
    No to co z tego?

    > Brakło ci innych argumentów?
    Będę jednak nalegał. Napisałeś, że znalazłeś w 15 minut moje nazwisko i
    adres.
    No to je podaj.
    Nie wstyd ci, łgarzu?

    > Nie zapominaj że nie zawsze jesteś panem nauczycielem
    Nie jestem w ogóle panem nauczycielem w twoim rozumieniu.

    > co to ma przed sobą zastraszonych uczniów. Do nich też się tak odnosisz?
    Do osób, które są - nazwijmy to - moimi uczniami odnoszę się z szacunkiem,
    bo ich szanuję.
    Ciebie nie.

    --
    Jotte