  • Data: 2020-09-17 21:13:45
    Temat: Re: Sprawa zamieciona
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy ja gdziekolwiek napisałem, że ratownik mógł mieć uzasadnioną
    > wątpliwość, ze oni to AED źle użyją?

    Czy ratownik to nie wiem, ale zakładam, że jak pisałeś o tym, że
    zastosowanie AED w takim przypadku jest wątpliwe albo wręcz szkodliwe i
    niebezpieczne, to przypisywałeś niejako tą agumentacje ratownikowi na
    jego usprawiedliwienie.

    Więc przypomnijmy:

    - Skoro kolo rozmawiał to nie ma sensu zapinać AED - choćby to rozmawiał
    było przed tym jak stracił przytomność.

    - Zastosowanie AED w takim przypadku może być wręcz niebezpieczne.

    - Defibrylację stosujemy tylko wtedy gdy nie ma akcji seraca - jak jest
    to nie ma sensu nawet zapinać.

    Szukać cytatów?

    --
    Shrek