  • Data: 2020-09-17 21:04:45
    Temat: Re: Sprawa zamieciona
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.09.2020 o 20:47, Kviat pisze:

    > Ręce opadają. Masz również problemy z pamięcią?
    > Przecież paragraf był podawany i cytowany tutaj wielokrotnie.
    > KK nie jest dla ciebie podstawą prawną? To co jest?
    >
    > A uzasadnienie jest takie, że skoro nie idziesz tam osobiście, to nie
    > masz żadnych podstaw myśleć, że ktoś, kto prosi cię o ten pasek, założy
    > go nieumiejętnie.
    > Więc argument z dupy, że nie dam paska (albo AED), bo ktoś go
    > nieumiejętnie założy (nieumiejętnie udzieli pomocy) jest... z dupy.
    >
    > Jakbym nie miał paska i trafił na takiego idiotę jak ty, to wyciągnąłbym
> [...]

    Czy ja gdziekolwiek napisałem, że ratownik mógł mieć uzasadnioną
    wątpliwość, ze oni to AED źle użyją? Znajdź podstawę do ukarania go za
    to, że w tej konkretnej sytuacji nie dał swojego AED. To jest problem, z
    którym się mierzymy. To nie jest "udzielanie pomocy" ofierze jak również
    nie znam przepisu, który by nakazywał wydać ów AED albo choć pozwalał na
    ukaranie za "utrudnianie akcji ratowniczej" - choć tu akurat mam
    wątpliwość, czy byłoby to utrudnienie, ale nawet tego nie ma.

    --
    Robert Tomasik