  • Data: 2020-09-17 21:24:09
    Temat: Re: Sprawa zamieciona
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.09.2020 o 20:58, Shrek pisze:

    > Ale on już się wypowiedzał na ten temat. Jakbyś sprzedał ratownikowi w
    > tubę i siłą zabrał AED, to on nie pretensji nie ma, bo jest podstawa
    > prawna (wyższa konieczność). Natomiast jak poprosisz, to jesteś po złej
    > stronie bo nie masz (jego zadaniem) podstawy prawnej. I co zrobisz?
    >
    > I jak tu nie kochać kulsonów - toż to kabaret za darmo.

    Rozmowa z nim przypomina rozmowę z wyznawcą płaskiej Ziemi, albo z
    kreacjonistą zwalczającym ewolucję.

    - Ziemia jest płaska, ewolucja nie istnieje.
    - Dowody, że nie jest są tu, tu i tu. Na ewolucję tu, tu i tu.
    - Ale jakie masz dowody, że nie jest płaska i na ewolucję?

    A u niego jest tak:
    - Podaj podstawę prawną, że muszę wydać AED
    - Art. 162 KK
    - "Ale podasz jakąś podstawę prawną albo uzasadnienie tego stanowiska?"

    Będzie Cię męczył o podstawę prawną, podasz mu ją 100 razy, a i tak
    przejdzie przez życie z przekonaniem, że takiej podstawy prawnej nie ma.

    Pozdrawiam
    Piotr