  • Data: 2020-09-17 20:58:01
    Temat: Re: Sprawa zamieciona
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.09.2020 o 20:47, Kviat pisze:

    > A jakbym akurat miał buty bez sznurowadeł, to... zabrałbym ci
    > sznurowadła (i pasek) nie pytając o zgodę. Do końca życia miałbyś
    > nierozwiązaną zagadkę na jakiej podstawie prawnej to zrobiłem.

    Ale on już się wypowiedzał na ten temat. Jakbyś sprzedał ratownikowi w
    tubę i siłą zabrał AED, to on nie pretensji nie ma, bo jest podstawa
    prawna (wyższa konieczność). Natomiast jak poprosisz, to jesteś po złej
    stronie bo nie masz (jego zadaniem) podstawy prawnej. I co zrobisz?

    I jak tu nie kochać kulsonów - toż to kabaret za darmo. Tyle że czasem
    nieśmieszny bo oni tak na poważnie i ludzie potem giną. Poważnie -
    noszenie jakiegokolwiek munduru przez dłuższy czas nieodwracalnie
    uszkadza psychikę. HINT - strażackiego niestety też. Każdego - tam nie
    liczy się z sensem czy bez sensu, byle by zgodnie z przepisem (albo jego
    nad wyraz nielogiczną i kretyńską interpretacją).

    --
    Shrek