    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Date: Mon, 22 Apr 2013 16:34:42 +0200
    <kkupco$o7o$1@node1.news.atman.pl> <kkuqv6$s61$1@news.task.gda.pl>
    <kkuvke$thp$1@node2.news.atman.pl> <kl0303$ujj$1@news.task.gda.pl>
    <kl0fmg$ag0$1@node2.news.atman.pl> <kl0io5$7ha$1@news.task.gda.pl>
    <kl2lk7$k58$1@node1.news.atman.pl> <kl2m6n$hch$1@news.task.gda.pl>
    <kl2qeq$i80$1@node2.news.atman.pl> <kl2r2f$tik$1@news.task.gda.pl>
    <kl2v56$n1l$1@node2.news.atman.pl> <kl2ves$8hl$1@news.task.gda.pl>
    <kl30m3$en$1@node1.news.atman.pl> <kl31r5$ebg$1@news.task.gda.pl>
    <kl32e6$2ed$1@node1.news.atman.pl> <kl32u3$h2v$1@news.task.gda.pl>
    <kl3356$qqq$3@node2.news.atman.pl> <kl33s8$jbg$1@news.task.gda.pl>
    <kl357a$t4l$1@node2.news.atman.pl> <kl3ftc$hvk$1@news.task.gda.pl>
    <kl3gq4$957$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu 22.04.2013 16:17, Andrzej Lawa pisze:
    > Dla ludzi będzie brakować, a ty jeszcze konie chcesz karmić?

    No wiesz, z filozofią ,,to ja siądę i nie będę pracował, bo mniej
    kalorii zużyję i mniej będę musiał zjeść'' to ty daleko nie zajedziesz.
    Zasada jest taka, że taki koń wyprodukuje tyle, że zjesz i ty i koń. A
    to dlatego, że żywność nie jest produkowana w 100% z energii włożonej z
    konia, ale również z zewnętrznej energii przyrody.

    > Mhm. Tak zdrowie, że jak ludzie przeszli ze zbieractwa i łowiectwa do
    > rolnictwa, to średnia długość życia poleciała na pysk do 20 lat i
    > dopiero potem powoli zaczęła odrabiać straty.

    Z głodu spadła? No i kiedy zaczęli te straty odrabiać? Jak odkryli ropę?
    No i czemu tak przeszli ze zbieractwa i łowiectwa na rolnictwo, skoro
    mogli nadal zbierać i łowić?

    Zdrowiu to raczej szkodzi przeżarcie, co pokazuje choćby historia
    Chrobrego, co się tak przeżarł na uczcie koronacyjnej, że umarł i się
    nie nakrólował za bardzo.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek