  • Data: 2013-04-22 18:41:20
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo nie ma potrzeby jej wypracowania, skoro ropy jest multum jak na razie.

    Multum? Jakby było multum, to by nie kombinowali z roponośnymi piaskami
    w Kanadzie - uzyskiwanie czegokolwiek użytecznego z tego syfu jest
    cholernie trudne i kosztowne.

    > Taki, że nie są stosowane masowo. Ale też nie muszą być na już.

    Nie, ignorancie - w biopaliwa więcej wkładasz paliw kopalnych, niż zn
    ich uzyskujesz biopaliw.

    > No brak rozwoju i przyrostu naturalnego to dla społeczności samobójstwo.

    Ależ skąd. Nie przy tak dużej populacji. Przy tak dużej populacji
    nieograniczone mnożenie to samobójstwo.

    > Czyli co, mnożenie się kolorowych ci nie przeszkadza i nie zużywa ropy?

    Narzekałeś, że ludzie się za mało mnożą - w USA mnożą się dzielnie.
    Tylko pierdoleni rasiści zwracają uwagę na kolor skóry.

    > A problem w tym, że oznacza to wymieranie i zanikanie populacji białych,
    > a jest ona mi najbliższa.

    No fajnie, pierdolony rasista się objawił...

    > Bo ujemny przyrost naturalny oznacza zwijanie się populacji oraz brak
    > świeżych zasobów na utrzymanie starych. Społeczeństwo się starzeje, a
    > starzejące się społeczeństwo generuje mniej środków na swoje utrzymanie.

    Postęp cywilizacyjny powoduje, że jedna osoba w następnym pokoleniu z
    statystycznie produkuje więcej niż w poprzednim. A w rzeczywistości
    tylko to się liczy, a nie tak na prawdę umowne środki płatnicze.