  • Data: 2013-04-22 17:03:35
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.04.2013 16:41, Andrzej Lawa pisze:

    > Bo póki co nie ma innej opcji.

    Bo nie ma potrzeby jej wypracowania, skoro ropy jest multum jak na razie.

    > Prezentujesz głęboką ignorancję oraz nieumiejętność czytania (wyraźnie
    > ci pisałem, jaki jest problem z "bio"paliwami).

    Taki, że nie są stosowane masowo. Ale też nie muszą być na już.

    > A gdzie ja pisałem o samobójstwie?

    No brak rozwoju i przyrostu naturalnego to dla społeczności samobójstwo.

    > No i w czym problem?

    Czyli co, mnożenie się kolorowych ci nie przeszkadza i nie zużywa ropy?

    A problem w tym, że oznacza to wymieranie i zanikanie populacji białych,
    a jest ona mi najbliższa.

    > Niby dlaczego?

    Bo ujemny przyrost naturalny oznacza zwijanie się populacji oraz brak
    świeżych zasobów na utrzymanie starych. Społeczeństwo się starzeje, a
    starzejące się społeczeństwo generuje mniej środków na swoje utrzymanie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek