  • Data: 2013-04-22 19:14:11
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.04.2013 18:59, Andrzej Lawa pisze:
    > Tylko jeśli będzie gdzie dość wyhodować. Ziemia bez nawozów wyjałowi się
    > cholernie szybko.

    No to wiesz, już dawno to odkryto, że trzeba nawozić.

    > Mhm, dlatego w obozach koncentracyjnych ludzie byli tacy silni i zdrowi.

    No relatywnie rzecz biorąc... Popatrz do jakich stanów dochodzili i
    przeżywali.
    Ponadto w obozie nie bardzo wolno im uprawiać rolę i hodować bydło itp.
    Więc porównanie kiepskie.

    w latach 80 jeździliśmy z rodziną w góry do kobiety, którą taki grzech
    spotkał, że zaciążyła w stanie panieńskim i tak jakoś na tym stanie się
    jej ostało, a ojce pomarli i sama gospodarzyła. I jakoś córkę na
    człowieka wychowała i za mąż wydała i sama głodem nie przymierała. Dwie
    krówki w oborze, świniak, pole z ziemniakami, pole ze zbożem... No nie
    żarła sobie ,,20 dk połci polskiej pani ukroi i nieco tamtej
    delikatesowej chudziutkiej'', ale żyje chyba do dzisiaj (parę lat temu
    mój ojciec tam był w rejonie i ją widział całkiem sprawną w kościele,
    choć lata swoje już ma). Zresztą jej sąsiedzi podożywali do 80 minimum,
    a 90 to wcale nie taka rzadkość. A wszyscy po ciężkim góralskim życiu, w
    prawdziwym beskidzie, nie Wisła Panie Dzieju. I żyli z roli albo z pracy
    w lesie. Żaden na głodującego nie wyglądał.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek