  • Data: 2013-04-22 16:27:19
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.04.2013 15:53, Andrzej Lawa pisze:
    > Musi.

    Bo?

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Biopaliwo

    > Może.

    Więc w imię ,,a może nie'' sensu popełniać samobójstwa teraz nie ma.

    > Histeryzujesz. W USA mnożą się dzielnie,

    Kto się mnoży dzielnie? Biali? Kolorowi -- owszem. Za kilkadziesiąt lat
    w USA prognozuje się, że będzie więcej kolorowych niż białych.

    Polacy w kraju nieco mniej, ale
    > za granicą owszem (łagodny podbój metodą Żydów - czy taki zły?)

    > Nie można być tak krótkowzrocznym.

    No tak, w imię parzenia na 200 lat w przód, wpadniesz w dziurę teraz.
    Jak nie zaczniemy się w końcu rozmnażać, to wszystko pierdyknie nie za
    200 lat jak wieszczysz, ale za 50.

    Zresztą, jak nic nie wymyślą innego, jak czarnowidzisz, to i tak
    zabraknie tej ropy. Jak nie za 200 to za 300 lat. Więc robienie sepuku
    teraz też niewiele da.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek