  • Data: 2013-04-22 16:41:52
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo?

    Bo póki co nie ma innej opcji.

    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Biopaliwo

    Prezentujesz głęboką ignorancję oraz nieumiejętność czytania (wyraźnie
    ci pisałem, jaki jest problem z "bio"paliwami).

    > Więc w imię ,,a może nie'' sensu popełniać samobójstwa teraz nie ma.

    A gdzie ja pisałem o samobójstwie?

    Ja tylko pisałem, żeby nie mnożyć się jak króliki na wiosnę w celu
    rozwiązania krótkoterminowych problemów ekonomicznych.

    > Kto się mnoży dzielnie? Biali? Kolorowi -- owszem. Za kilkadziesiąt lat
    > w USA prognozuje się, że będzie więcej kolorowych niż białych.

    No i w czym problem?

    > Polacy w kraju nieco mniej, ale

    > No tak, w imię parzenia na 200 lat w przód, wpadniesz w dziurę teraz.
    > Jak nie zaczniemy się w końcu rozmnażać, to wszystko pierdyknie nie za
    > 200 lat jak wieszczysz, ale za 50.

    Niby dlaczego? Automatyzacja jest coraz wyższa, więc produkcja "od
    łebka" jest coraz wyższa. Tak na prawdę nie ma obiektywnej potrzeby
    zwiększania populacji. Problem wynika wyłącznie z archaicznego systemu
    ekonomicznego, który na szczęście powoli ewoluuje, chociażby dzięki
    odcięciu "pieniądza" od umocowania w jakichś produktach.