  • Data: 2010-08-23 21:38:22
    Temat: Re: Koszt przemeldowania
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (08/23/2010 08:11 PM), Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Znaczy się człowiek podejmuje decyzję o zmianie zameldowania i to go
    > zmusza do przeprowadzki? :D Dziwna teoria.

    Nic takiego nie napisałem.

    Napisałeś, że zmiana adresu zamieszkania wymaga zmiany zameldowania.
    Czyli innymi słowy - zmiana zameldowania jest warunkiem koniecznym do
    zmiany miejsca zamieszkania.

    A jest odwrotnie. Zameldowanie jest (powinno być) odzwierciedleniem
    stanu faktycznego. Czyli zmiana zamieszkania jest warunkiem koniecznym
    do zmiany zameldowania.

    > No właśnie dlatego chcę to wyprostować w końcu. Bo na razie podlegamy
    > pod różne. No ale 800zł to ja mam na co wydać ciekawszego.

    No ale wcale nie podlegacie :). Po prostu ty bez żadnego rozsądnego
    powodu składasz zeznania do obcego urzędu ;).

    Ja bym na twoim miejscu złożył NIP-ileśtam aktualizujący dane dot.
    zamieszkania (zauważ, że US nie interesuje twoje zameldowanie, tylko
    twój adres zamieszkania, całkiem świadomie (jak sądzę) to rozróżniają) i
    składał zeznanie do urzędu pod który podlegasz, czyli do tego który jest
    właściwy dla twojego miejsca *zamieszkania*.

    W temacie US tworzysz problem którego naprawdę nie ma ;). Rozumiałbym
    jeszcze jakbyś mieszkał w mieszkaniu które nie jest twoje i jego
    właściciel nie wyraża zgody na prowadzenie DG w mieszkaniu przez Ciebie.

    p. m.