  • Data: 2010-08-23 23:51:31
    Temat: Re: Koszt przemeldowania
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (08/24/2010 12:44 AM), Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    [...]
    > No straaaaszne. Ja mam płacić, ty masz płacić, naród ma płacić, bo jakiś
    > system w 21 wieku nie może działać bez redundancji danych?

    Z drugiej strony patrząc, to ja mam płacić, ty masz płacić po to żeby
    stworzyć superbazę z danymi wszelkimi. Obawiam się że utrzymanie i
    zapewnienie jej bezpieczeństwa byłoby droższe (per capita) niż to co
    zaoszczędzisz kilka razy w życiu na opłatach.

    [...]
    > Nie ma związku. Pozew adresujesz do mnie, a nie do urzędu.

    No właśnie - i chcę znać twój adres. Zwłaszcza wtedy kiedy mi go nie
    podasz ;).

    > Może doszliście. My mamy inne zdanie.

    No to jaki jest związek z obowiązkiem meldunkowym?

    p. m.