  • Data: 2010-08-23 22:55:56
    Temat: Re: Koszt przemeldowania
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-23 23:38, mvoicem pisze:
    > Nic takiego nie napisałem.
    > Napisałeś, że zmiana adresu zamieszkania wymaga zmiany zameldowania.
    > Czyli innymi słowy - zmiana zameldowania jest warunkiem koniecznym do
    > zmiany miejsca zamieszkania.

    Jakimi innymi? Oddającymi inną treść? Zastanówże się, co napisałeś.

    ,,Śmierć pacjenta wymaga jego pochowania czyli innymi słowy warunkiem
    koniecznym aby pacjent umarł jest pochowanie''. Dość swoista logika.

    > A jest odwrotnie. Zameldowanie jest (powinno być) odzwierciedleniem
    > stanu faktycznego. Czyli zmiana zamieszkania jest warunkiem koniecznym
    > do zmiany zameldowania.

    Owszem też. To, że śmierć jest warunkiem koniecznym do pochowania
    pacjenta, nie przeszkadza, że jednocześnie pochowanie jest następstwem
    śmierci.

    > No ale wcale nie podlegacie :). Po prostu ty bez żadnego rozsądnego
    > powodu składasz zeznania do obcego urzędu ;).

    Nie obcego, a mojego. Jestem w nim zarejestrowany od 1996 roku.

    > Ja bym na twoim miejscu złożył NIP-ileśtam aktualizujący dane dot.
    > zamieszkania (zauważ, że US nie interesuje twoje zameldowanie, tylko
    > twój adres zamieszkania, całkiem świadomie (jak sądzę) to rozróżniają) i
    > składał zeznanie do urzędu pod który podlegasz, czyli do tego który jest
    > właściwy dla twojego miejsca *zamieszkania*.

    Taaaa.... Ciekawe jak taką teorię łykną urzędnicy :D

    > W temacie US tworzysz problem którego naprawdę nie ma ;). Rozumiałbym
    > jeszcze jakbyś mieszkał w mieszkaniu które nie jest twoje i jego
    > właściciel nie wyraża zgody na prowadzenie DG w mieszkaniu przez Ciebie.

    To tyż. Mieszkanie jest spółdzielcze i np. spółdzielnia mi ostatnio się
    stawia w poprzek usunięcia kalafiora nadmiarowego z pokoju. Więc może i
    jakbym chciał im się przyznać do DG, to może i by jaki komitet blokowy
    powiedział NIE. Choć w sumie anteny pozwalają mieć, nie tak jak na
    Koperniku w Gliwitz.

    Zresztą to nie ma związku.

    Nie chcę się przenosić połowicznie, bo mi się papiery rozjadą wszystkie
    i nigdy z tego nie wyjdę.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek