  • Data: 2010-08-23 21:32:41
    Temat: Re: Koszt przemeldowania
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (08/23/2010 08:18 PM), Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > DG i służbową z numerami uprawnień.

    > Bo teraz jest spójność danych. Jedynie z tym rozdziałem adresów z żoną
    > jest zgrzyt. No ale obowiązku mieszkania z żoną nie ma, więc se żyjemy w
    > separacji :D

    Ale ta spójność polega na tym że wszystkie dane masz fałszywe :).

    > Nieistotne. Taka zmiana nie powinna kosztować 800zł.

    Zgoda i niezgoda.

    > Powinna być
    > wykonywalna etapami po prostu. Co to komu przeszkadza, żeby moje auta
    > były zarejestrowane w Gliwicach do swojej śmierci? Przecież jeżdżą tak
    > samo jak po zmianie blach.

    Zgoda. Chociaż ktoś może chcieć do ciebie móc dotrzeć na podstawie
    numeru rejestracyjnego i posiadanie nieaktualnych danych mu to
    uniemożliwia bez "robienia joina" po drugiej bazie.

    > Uprawnienia też mam na cały kraj, tylko
    > zarejestrowane w GL.

    Tutaj się nie mogę zgodzić. Jeżeli masz jakieś uprawnienia "nadawane
    przez urząd", to pewnie wiąże się to z jakąś większą odpowiedzialnością.
    A to oznacza potencjalne roszczenia wobec Ciebie itd... Jako
    potencjalnemu pokrzywdzonemu nie jest mi obojętne czy będę miał twoje
    aktualne czy dawne dane.

    > Prawko też jest prawko EU, co za różnica gdzie
    > mieszkam? To wszystko nie powinno być regionalizowane.

    Zgoda.

    > W ogóle jedynym
    > miejscem gdzie powinien być adres, to jest DO. A reszta powinna być
    > wybieralna. Jak sobie chcę mieć DG w Tychach, US we Wrocławiu, samochód
    > w Gdańsku, a kochankę w Łodzi to moja sprawa.

    Owszem. Ale co do DG, to nie do końca. Jesteś odpowiedzialny Ty, a nie
    jakiś wirtualny podmiot DG. Wobec tego jeżeli (załóżmy) sprzedasz mi
    komputer który mi wyrządzi jakieś szkody - chcę wiedzieć gdzie adresować
    pozew.

    Rozumiem jednak że doszliśmy do wniosku że wszystkie te kłopoty i koszty
    nie mają żadnego związku z obowiązkiem meldunkowym, czy tak?

    p. m.