  • Data: 2010-08-23 23:46:29
    Temat: Re: Koszt przemeldowania
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (08/24/2010 12:55 AM), Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    [...]
    > Jakimi innymi? Oddającymi inną treść? Zastanówże się, co napisałeś.
    >
    > ,,Śmierć pacjenta wymaga jego pochowania czyli innymi słowy warunkiem
    > koniecznym aby pacjent umarł jest pochowanie''. Dość swoista logika.

    W/w zdanie jest oczywiście fałszywe.

    (kto)=(Śmierć pacjenta) wymaga (kogo czego)=(jego pochowania), czyli
    inaczej jego pochowanie jest wymagane przez śmierć pacjenta.

    > Owszem też. To, że śmierć jest warunkiem koniecznym do pochowania
    > pacjenta, nie przeszkadza, że jednocześnie pochowanie jest następstwem
    > śmierci.

    To że A wymaga B nie oznacza że B jest następstwem A.

    > Nie obcego, a mojego. Jestem w nim zarejestrowany od 1996 roku.

    Przestał być twój w momencie kiedy sie przeprowadziłeś.

    > Taaaa.... Ciekawe jak taką teorię łykną urzędnicy :D

    Bez bólu. Sprawdzone w praktyce przeze mnie i wielu grupowiczów
    p.s.p.podatki (o czym powinieneś wiedzieć). Po prostu w US ich nie
    obchodzi gdzie jesteś zameldowany.

    [...]

    > Zresztą to nie ma związku.
    >
    > Nie chcę się przenosić połowicznie, bo mi się papiery rozjadą wszystkie
    > i nigdy z tego nie wyjdę.

    Rozumiem, nie popieram ;).

    p. m.