  • Data: 2010-08-24 08:34:11
    Temat: Re: Koszt przemeldowania
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-24 01:46, mvoicem pisze:

    > To że A wymaga B nie oznacza że B jest następstwem A.

    Widać operujemy inną języką polską.

    http://sjp.pwn.pl/slownik/2539754/wymagac

    wymagać
    1. <<domagać się, życzyć sobie czegoś kategorycznie>>
    2. <<niezbędnie potrzebować czegoś>>
    3. <<nakładać na kogoś jakiś obowiązek>>

    Zmiana miejsca zamieszkania w sensie prawnym wymaga czyli ,,nakłada na
    kogoś jakiś obowiązek'' zameldowania. Tak samo jak śmierć pacjenta
    wymaga czyli ,,nakłada na kogoś jakiś obowiązek'' pochowania gościa.

    > Przestał być twój w momencie kiedy sie przeprowadziłeś.

    Nie przestał, dalej mnie obsługuje.

    > Bez bólu. Sprawdzone w praktyce przeze mnie i wielu grupowiczów
    > p.s.p.podatki (o czym powinieneś wiedzieć). Po prostu w US ich nie
    > obchodzi gdzie jesteś zameldowany.
    > [...]

    Tylko nagle rozjedzie się EDG. Więc muszę zmienić EDG. Wtedy rozjedzie
    się EDG z DO i wszystko poleci lawinowo.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek