  • Data: 2010-08-23 17:21:32
    Temat: Re: Koszt przemeldowania
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (08/23/2010 04:51 PM), Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No nie zmieniłem, ale w końcu czas się ustatkować i zameldować z rodziną.

    Czyli zmieniłeś, tyle że wcześniej.

    > Ano nie. Właśnie z powodu tych kosztów wciąż z tym zwlekam.

    Czyli masz:
    - nieaktualną legitymację służbową,
    - nieaktualną pieczątkę (DG?),
    - nieaktualne prawo jazdy,
    - nieaktualny wpis w EDG,

    i z tym żyjesz :). To co ci szkodzi się zameldować i nadal żyć z
    nieaktualnymi danymi w w/w dokumentach/pieczątkach?

    I czemu wiążesz koszt uaktualnienia danych z przemeldowaniem się a nie
    z tym że te dane się po prostu zmieniły?

    p. m.